Saturday 10 March 2012

Jika aku menambat hati mu ♥






buat tatapan ar-rijal..

jika aku berjaya menambat hati mu wahai salah seorg dari kaum adam..biarlah dikau seihklasnya menerima ku..jangan kerana paras ku yang mungkin akan hilang makan dek hari..jangan pula kau tertawan dek kemanisan ku berbicara..jangan pula di kau fikirkan hanya aku yang bisa menerima kekurangan mu semata2...jangan pula kerna aku kaya..jangan pula dikau cepat meluahkan cinta terus kepada aku..kerna aku manusia biasa..terkadang aku terlupa tuk tidak melukakan hati sesiapa..hati itu rapuh dengan cinta manusia..lembut bagai kan sutera..yang mana sekali tersangkut terus terluka...tidak mahu aku di gelar si pemain cinta..!!kerna jodoh itu rahsia dari DIA sang PENCIPTA 

No comments:

Post a Comment

korunk yg ke :

->

Now we're friend